Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Beun & Sleutelblundertopic' (ID 13999).
De reply is geschreven door B-100 (UserID 3977) op 10-2-2006 17:01.

ok hier mijn bijdrage

puchjes uit elkaar draaien, net doen of ik heel technisch was, en vervolgens niet meer wete waar alles zat.

wat kleine dingen als: geen bougi in cillinder, geen bougidop op bougi endergelijke

brommer proberen te starten zonder dat er n cillinder opzit met je stomme kop

probere te starten zonder dat ie op contact staat

mt met 110 autisa, net gereviceert en nieuwe zuiger en gehoonde cillinder, aanduwen in versnelling omdat je geen kickstarter had met dunne as. en er vervolgens achterkomen dat je stationairschroef niet helemaal in had moete draaien, en vervolgens uit wil zetten, en merkt dat je ook nog niet je contactslot teruggezet had met stuurkapje en lamp:P, dus maar voltoeren, met zgan cillinder en lagers, koppeling in, in vrij, en bougidop eraftrekken en gigantiese oplawaai krijgen.

bij n vriend van mij ook met 110 mallosi op mt gesleutelt, had net n 24mm mikuni erop:P ik had dr ff sproeier ingedraait, mar vlotterbak niet teruggezet waarom lekt die tog, kutbrommer, allemaal vloeken, en dan vervolgens vlotterbakdeksel zien liggen op de werkbank.

dan ook nog: mt vliegwiel op nsr zetten, en vervolgens staan te schelden op die nsr dat ie t niet fatsoenlijk doet, en dan van alwin horen dat er verschil in die vliegwielen zit:P

carterdeksel er eens afgehaald voor andere koppelingsplaten erin te zetten, koppelingshuis erafhalen en niet weten dat er ook zowiets als n balansas in zit waar je op moet letten met terugzetten.
koppelingshuis terugzetten, vastzetten, blok weer dichtdraaien, olie er weer in, starten en ongeveer van je brommer aftrillen.

kleine greep uit mijn blunders maar hoor:P zijn er nog veeeeele meer


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved