Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'wat is flow?' (ID 34671).
De reply is geschreven door Deon (UserID 7567) op 28-1-2006 23:25.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak
[...]


hoeft niet.. je hebt het over minime verschillen over een relatief verschrikkelijk groot scala aan dingen.. ALS je cil bijna perfect getuned was, je afstelling helemaal berekend is rekening houdend met luchtdichtheid, de exacte hoeveelheid zuurstof hierin etc, etc.. DAN zou het eventueel mogelijk zijn dat je door de flow goed te regelen nog net ff dat laatste beetje eruit kan halen.. maar zelfs dat betwijfel ik..

maar alleen al de hoeveelheid zuurstof is te veranderlijk voor een juiste berekening.. laat staan dat je ook nog moet meenenemen dat er verontreiniging in de lucht zit..

Het vloeistof over vloeistof idee is mooi, maar het werkt alleen in perfect gecontroleerde omgevingen.. en dat zijn motorblokken.. ehm.. niet

Dit bericht is gewijzigd door honda_freak op 28-1-2006 om 23:16 uur.


Theoretisch zou je het moeten kunnen opmerken met fijngevoelige apparatuur.

Kwa zuurstof zou je het dan in een gecontroleerde geventileerde kamer moeten testen. Dus alleen de flow veranderen, ceteris paribus.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved