Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'MT Malossi V.S. MB Imi' (ID 34470).
De reply is geschreven door De Schout (UserID 755) op 19-1-2006 10:44.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MisterMB
Hoe kan dat dan dat er 12Pk eruit word gehaald..? met 50 imi?


dan is er iets meer veranderd dan alleen de uitlaat poort...

weet niet wat je al aan je cilinder gedaan hebt? anders uitlaatpoort naar 65% vd breedte en blowdown naar 30 graden, zorgen dat je alle gietfouten beetje wegwerkt, dat je cil goed op je carter aansluit, dat je carb netjes op je spruitstuk aansluit. als je iemand weet met een draaibank, bereken een net kopje en probeer dit erin te draaien. en kijk met welke pijp hij het beste loopt, ga met wat bekenden tijdelijk van uitlaat rijlen oid. en zorg ervoor dat je carb goed afgesteld is. weet niet hoelang je al rijd met je immi maar als de wand/zuiger wat minder zijn, ff laten honen en nieuw zuigertje derin. owja en ga met je ontstekingstijpstip expirimenteren. haal je spie eruit, pak een zuigerstop zodat je je krukas altijd op een en het zelfde punt terug kunt zetten en ga je vliegwiel verstellen met paar graden tegelijk. is nog best wel wat winst mee te halen.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved