Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Problemen HZ Bromshop Hoorn' (ID 34283).
De reply is geschreven door Gideon (UserID 5823) op 10-1-2006 22:47.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ironbird
[...]
ik ben in het begin (zoals je kan zien) alrtijd vriendelijkg eweest.
de eerste onvriendelijke mail kwam nadat ze op die twee mails ervoor (die wel vriendelijk waren) niet reageerden (telkens een paar agen gewacht ertussen)
wat zou jij dan dien? Juist, een beetje opdringerig gaan doen, en hpen dat ze dan WEL terugmailen...
en dat werkte
en idd ik stoorde mij enorm an hun taal. Maar ik ga niet beginnen met annuleren. Dat ozu alleen maar nog meer probs hebben opgeleverd.
als ze niet eens hun gewone bestellingen kunnen opzoeken en controleren, hoe zouden ze dan geld terugstorten :s
ik snap de situatie ook wel, tuurlijk, ik zou ook geirriteerd raken, beste is dan toch om beleefd te blijven, hoewel ik me afvraag wie de mails daar beantwoord, want normaal abn zit er niet bij
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved