Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'nsr 125 ac' (ID 32161).
De reply is geschreven door dt50rcrosser (UserID 8376) op 28-12-2005 9:32.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos
kijk.. dit klikt acceptabel

wat ik er aan toe zou mogen voegen :

ga dit doen, ben benieuwd, loop zelf ook al een tijdje met dit idee, durfde het alleen niet

ik zou alleen niet de expansie gedeelte je frame laten dragen,ik zou de uitlaat iets aan de rechterkant van frame houden zodat ie ongeveer naast je hoofdframe buis komt te lopen dit in verband met ook de monoshock waar je ook omheen moet.
vermijd zoveel mogelijk bochten in de pijp, dit is alleen maar prestatie verlies...
laat anders een spruitstuk voor je carbarateur maken die uitsteekt naar links, dan kan je daar je carb op kwijt met een twin-air filter ofzo.
Ik zou vooraan een ruime bocht om de cilinder heen te maken zodat je nog iets van een lucht barriere overhoud. (misschien een windvangertje bouwen ofzo, zodat je verzekerd bent van een constante luchtstroom tussen uitlaat en koelribben)
verder, hang je kabels niet in de buurt van de uitlaat, meestal is de combinatie niet zo geniaal...

veel succes, je hebt me overtuigd !


ik denk zelf dat de ruimter er niet is om om die expansie. langszij van de hoofdframebuise te laten lopen..

ik zat te denken om de exapansie zo te maken dat er strippen boven langs,onderlangs, en langs de zijkanten lopen die de klappen van de monoshock opvangen.

met dat spruitstuk klopt idd. die laat ik naar links aflopen.

en door de bocht iets ruimer te laten lopen hoop ik dat ik er nog een windhapper achter kan plaatsen die zorgt dat de warmelucht altijd afgevoerd kan worden. door de brommerheen naar de achterkant.

en ja voor de kabels zal ik wat anders moeten bedenken. het was de bedoeling om die door die hoofdbuis te trekken..maar ik hoop nou dat ik die onder door de twee buizen kan trekken....





Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved