Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '110cc Zeta vs. 110cc Malossi' (ID 33599).
De reply is geschreven door arthur de gek (UserID 5493) op 2-12-2005 14:53.
zeta,malossi, eurocilindero
heb zelf de eerste 2 gehad
en me maten ook ongeveer allemaal wel mintens 2 uit het rijdje.
moet zeggen. naar mijn mening zijn deze cilinder allemaal hardstikke slijtvast.
de malossi reed het snelste. echt als een trein. toeren teller schoot zo na de 12k(homoet). naar mijn mening een zeer goed cilindertje. maja ook duur om te rijden. kostprijs. en als je een keer een zuigertje moet vervangen kost het je meteen 80 euro.
en met doe toerentallen slijten ook je lagers e.d. sneller.
de zeta reed ook lekker. maar moet zeggen niet zo snel. zelf met me homoet draaide hij maar 10k. maja ach wel een slijtvast dingtje.
maat van me reed met een getunde zeta, reed ook lekker. ook nog veel kilometers mee gedraait. maar op een geven moment was et spul wel echt op. zuiger gaar. wand versleten ding maar in de kast geflikkert(hoeveel toeren hij draaide week niet was op een mt).
eurocilinder 125
is eik alleen maar koppel. untund.
je blijft eik maar w8ten op de powerband. maar die komt gewoon nooit. hij trekt wel constant. jmmr. je wil toch wel een beetje ene powerband voelen.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved