Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'nsr 125 ac' (ID 32161).
De reply is geschreven door bart de scootergek (UserID 1793) op 28-11-2005 16:51.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
ik denk dat je voor een sprint brommer. uiteindelijk beter voor ac kan gaan.
oei oei.... kom maar, kom maar,.. met het commentaar
als je door blijft redeneren. je hebt meer koppel. en zoals eerder gezegd. bij een minder goed warm gereden brommer heb je dus meer kracht omdat je bedrijfstemparatuur lager is... kortom creeer een beter koeling op je ac en je koppel blijft hoger en je houdt je snelheid.

correct me if im rong

Dit bericht is gewijzigd door dt50rcrosser op 23-11-2005 om 22:44 uur.



waarom heeft een ac cilinder meer koppel? dus jij wil zeggen dat per defenitie iedere ac cilinder meer koppel heeft dan een lc cilinder.

en wat je zegt, creeer een betere koeling op je ac, daar gaat het fout en vanaf dat moment komt lc om de hoek kijken, je krijgt een ac gewoon niet constant op 60 graden, wat met een lc gemakkelijk lukt.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved