Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Eurokit Tsx buisje erin?????' (ID 5431).
De reply is geschreven door ThijsS (UserID 789) op 8-9-2002?21:33.

het quoten ging niet helemaal goed dus hier is het stukkie normaal:

hallo, ik heb een eurokit 47mm voor tsx onder me tsx...
leuk, maar nou las ik dit erover:

Deze cilinder is bijna hetzelfde als de malossi, de poorten zijn allemaal hetzelfde en staan op dezelfde hoogte, het enige verschil is dat de gang van de uitlaatpoort bij de malossi de zelfde grootte heeft als de poort maar bij de eurokit is die gang groter maar de poort hetzelfde.

mijn vraag aan eigenlijk claus..": is dit een hint voor mij om een bus in de uitlaatpoort te doen, net zoals jij ook ooit gedaan heb bij die eurocilindro 70cc voor honda.... die ik toen nog onder me mt had...

bij die mb scheelde dit een halve pk en een dip was weg...

nu heb ik ook een beetje een dip(ben nog wel aan het inrijden hoor maar goed)

bij de 6000 toeren gaat ie niet harder meer trekken tot de 9000 en dan trekt ie wel weer ff een stukkie harder tot de 10000, verder bennik nog niet geweest, maar ik verwacht geen extra spectaculaire dingen...
het is dus niet echt een dip maar een vlak stuk qua vermogen , ps hij is echt goed afgesteld...

malossi zal niet voor niks die uitlaatgang die grootte hebben gegeven toch?

bij die honda zat dan wel een homoet uitlaat, maar die gianelli die ik nu heb is toch ook wel meer homoet dan bijvoorbeeld een proma circuit voor een puch om het zo maar te zeggen , hij is wel bochtig maar redelijk hoogtoerig met veel vermogen ook wel....

heb jij trouwens ervaring met tsx blokkies.. op je bankie bijvoorbeeld en wat kwam daar zoal uit??

ik heb nu dus 70 eurokit 16mm mikuni en gianelli uitlaat...

ohjah.. ik heb ook metalen membraankleppen zou het schelen als ik ze vervang door carbon versies?

en weet je toevallig iets over het aantal voetpakkingen... of ik er misschien meer bij moet doen voor de poorthoogte...




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved