Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp 'nsr 125 ac' (ID 32161).
De reply is geschreven door bart de scootergek (UserID 1793) op 21-11-2005 16:10.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dt50rcrosser
[...]



klopt idd.. door de beter verdeelde koeling kan je met alles net ff wat verder gaan (met minder risico. op vastlopen of warmlopen)met tunen.

maar ik blijf erbij dat je uit een ongetunende ac meer vermogen kan halen dan uit een ongetunende lc..

en aangezien ik een naked aan het bouwen ben ziet het er (zoals velen al zeggen) een stuk beter uit dan een lc op een naked..

het probleem is alleen dat het allemaal net niet past...
me 110cc en 125cc passen allebeide net niet in het framen..
ik heb daarom bij allebei de koppen het (kop)bevestigingspunt weg moeten flexen. en ik heb twee van de drie ophangpunten weg moeten halen..

ik krijg nou alleen problemen met me koeling verwacht ik. dus heb ik wat windhappers moeten maken... daar kom ik denk ik niet onderuit. of idd een fan derop.. maar ik zou niet weten waar.?



en hoe wilde je dat gaan bewijzen? vind maar eens een cilinder die qua poort lay-out en poortiming exact hetzelfde is in ac versie en lc versie, en dan moet je ook nog precies dezelfde setup hebben.

ik wil wel eens argumenten zien waarom je uit die ac van je meer vermogen krijgt.



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved