Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Begin Forum in het onderwerp 'Waarde daling van een brommer' (ID 33278).
De reply is geschreven door mb-gek (UserID 3420) op 14-11-2005 18:48.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mblover
[...]


Onderdelen kosten idd niks voor Honda, maar er zijn niet overal brommerboeren die wat hebben liggen, genoeg zaken die dat niet hebben en AM6 spul wel. En als het niet uitmaakt dat het een week duurt kan je het gewoon bestellen maar als je er de volgende dag mee na school MOET is dat nogal erg lastig.

Ik wil ook niet beweren dat het Honda blok helemaal slecht is, maar dat kleine dingetjes regelmatig een beetje kapot gaan of lostrillen. Bouten die lostrillen e.d. Bovendien staat erbij dat het geen erge dingen zijn die lostrillen maar dat het gewoon die kleine dingetjes zijn, en dat dat regelmatig voorkomt, en dat is gewoon vreselijk irritant als je er elke dag mee na school MOET...
Blokjes opzich zijn zo slecht niet, als de hele brom onder je uit elkaar dondert loopt het blok nog gewoon door...
Misschien dat ik verkeerde refenties heb hoor, maar zo heb ik het uit mijn omgeving gehoort en zelf ook meegemaakt...

Bij dat als opvoerbrommer staat ook "volgens mij", dat weet ik ook niet zeker maar dat was zo volgens een klasgenoot van me. Volgens hem reageerde de politie op Honda veel meer als op andere dingen.

Dit bericht is gewijzigd door mblover op 14-11-2005 om 18:38 uur.

sorry maar dat hele los tril argument van je waar je het steeds over heb klopt van geen kant

miss dat jij een prutser bent die niet het goede materiaal gebruikt
maar als je een boutje op de goede manier vast zet zal deze neit los gaan

dat bij die nieuwe er niks van los zal trillen is normaal aangezien die al zo vastgerot zitten binne de kortste keren dat je er geeneens iets van los KAN maken


en honda is super betrouwbaar als je maar met je spul om kunt gaan en niet een end weg gaat lopen prutsen

ori rijd jij niet kapot iig
( wil je sneller dan pak de dus een ori 80 blok)




Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved