Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door fordescortracing (UserID 7735) op 13-11-2005 21:43.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: henk-88
[...]
m'n kameraad heeft ooit een spruitstukkie gelast om er drie dubbele Webers op z'n e-type te kunnen zetten.. af en toe gaf hij gas op Assen..
En niet alle E-type lightweights zijn zo mooi als die jij nu laat zien
Van die zwarte E-type zie je de mooie vormen zo mooi uitkomen dat je die dorpel helemaal niet meer erg vind..
hier de ultieme D-type dan maar
van de overgebleven D-type's zijn op het laatst nog weg-versies gemaakt; 16 helaas maar.. genaamd XK-SS
afbeelding
En hier ook een leuke E-type lightweight (leuker iig dan die jij liet zien hierboven met dat lelijke hardtopje, die zwarte is daarmee vergeleken heilig):
afbeelding
en de car met het meest geilmakende grilletje, de XK 120 FHC:
afbeelding
afbeelding
Dit bericht is gewijzigd door henk-88 op 13-11-2005 om 0:43 uur.
idd is die lightweigt ook vet van jou @ goodwood die met nummer 80 dus maar ik blijf erbij dat die zwarte niet mooi is
enne btw van zoon XK 120 hebbe we een keer motor revisie moete doen klep was op een of andere manier los gekome dus een gat in de zuiger en die is dik van bove dus
en ons pa heeft 4 e-types zelf gerestaureerd en we hebbe der nog in onderhoud waaronder een v12 getuned met een ferrari colombo blok en de jag koppen erop en daar staan 6 idf 50ers op met zf bak en een tilton race koppeling maar die hangt aan de gas als je zo de gas ope trekt hoor je de riem over de pullys slippe geen gezever dies zwaar gebalanceerd bij da gas geve gaat heel die auto zo scheef hange
maare doen jullie ook restauratie van e-type's en andere jags van die tijd ong
Dit bericht is gewijzigd door fordescortracing op 13-11-2005 om 21:46 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved