Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'MK of Homoet' (ID 5321).
De reply is geschreven door erikrulezz (UserID 897) op 1-9-2002?16:06.

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

ik heb proma,techno en nu MK onder mn NSR gehad dus ik kan het weten

euhm je hebt de orginele cilinder? dan loopt die met die proma 65/70 en als die over de 80 gaat dan heb je een belgische GE2 cilinder erop zitten

maar ik ga er ff vanuit dat je die NL orginele erop hebt dus je gaat met proma 65/70

als je een techno onder je orginele hangt zal die echt heel weinig met je proma verschillen die techno zal zelfs minder presteren,

proma is 50cc uitlaat
techno is 70cc uitlaat

als je dan toch voor die techno gaat (verry cheap) dan word je powerband nog korter heel kort..... rijd niet fijn

wat die MK op je orginele zal doen weet ik niet presies want die heb ik nooit op mn orginele getest, zeer waarscheinlijk word je top bijna NIETS hoger, volgens mij ook al laat je een uitlaat op maat maken voor die orginele zal die nog niet harder lopen dan een KM of 70, ik denk alleen dat je door die MK meer kracht zal krijgen ik heb op mn 50snel (eurocilindro) een relaxt lange powerband, en die was met proma en techno toch echt korter, misschien dat je met die MK meer kracht krijgt en hem hierdoor zwaarder kunt vertanden, dan moet je toch wel de 70 redelijk kunnen halen denk

maar waarom 124 euro uitgeven aan zon klein verschil? koop dat een 70 immi+techno ben je bijna even duur en rij je relaxt 90 zonder zuper veel toeren te hoeven draaien 50ccsnel is so vet nog niet


de mijne loopt 75 met proma. maar moet harder trekken. dan zou het toch juist slim zijn om een MK te kopen?


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved