Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Beste cil om MB van AC > LC te maken ?' (ID 32872).
De reply is geschreven door mcdronkz (UserID 2324) op 27-10-2005 16:46.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nelly
Om toch ff verder te gaan...
Mcdronkz, op het moment dat je stilstaat circuleerd de vloeistoef toch nog steeds (geen idee hoe snel) dus ben je iets in het voordeel met koelvloeistof. of is dit iets wat totaal nergens op slaat.
Edit1 : ik bednk me dat als het waait, dan worden de koelribben ook "gekoeld"...
ik zeg namelijk niet dat ik het weet, maar vraag me gewoon af of dit wel zo is. Tegenwoordig zie je toch bijna alleen maar LC shit, dus zal dit toch wel enige voordeel hebben t.o.v. koelribben ed. (btw over geforceerde koeling heb ik niks gezegd, dat staat er buiten. Al is het wel machtig spul)
Edit1: Wat is dat zo positief aan Lc koeling?
Dit bericht is gewijzigd door Nelly op 27-10-2005 om 16:07 uur.
bedenk wel dat de vloeistof misschien niet meer koel genoeg is om het spul te koelen.
waaien.. tja.. zal niet zoveel uitmaken denk ik
toch is geforceerde koeling de bom.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quantoelicoe
Tja, je moet wel lc gaan gebruiken als er allemaal kappen omheen zit
nope, daarvoor kun je uitstekend geforceerde koeling gebruiken.
wordt ook op kevers, zundapps, ac scooters gebruikt.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET
[...]
Liquid cooled klinkt meer gangster dan air cooled
juist niet.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved