Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Tunen Honda Cr125 '99' (ID 32813).
De reply is geschreven door Mr Pain (UserID 1342) op 24-10-2005 22:11.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Nee, idd klopt, ik had ook al gezien dat de uitlaatpoorttiming niet veel verder(lees niet ) meer omhoog kon, omdat dan de powervalve waarschijnlijk zou gaan lekken via de bovenkant en dan mis je weer kracht onderin.
In dit geval heeft het geen zin de uitlaatpoort naar beneden te halen?

En wat bedoel je precies met het uitlaatspijltje smaller maken?
Gewoon het spijltje wat tussen bijde uitlaatpoorten zit (spijltje in het midden van de vlinderpoort) wat smaller maken met de dremel, met het gevolg dat mijn uitlaatpoort relatief een groter oppervlak/doorlaat krijgt?



ik denk dat je het spijltje beter met rust kan laten, als je die te klein maakt kan die zijn hitte niet goed kwijt en gaat ie geheid vastlopen, het zou misschien wel kunnen maar dan moet je weer kloten met gaatjes in je zuiger.

dan kan je de oppervlakte die je probeert te winnen van het spijltje beter aan de zijkanten weg kan halen van de uitlaat poort



Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved