Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Tunen Honda Cr125 '99' (ID 32813).
De reply is geschreven door bart de scootergek (UserID 1793) op 24-10-2005 22:09.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ollie
Nee, idd klopt, ik had ook al gezien dat de uitlaatpoorttiming niet veel verder(lees niet ) meer omhoog kon, omdat dan de powervalve waarschijnlijk zou gaan lekken via de bovenkant en dan mis je weer kracht onderin.
In dit geval heeft het geen zin de uitlaatpoort naar beneden te halen?
En wat bedoel je precies met het uitlaatspijltje smaller maken?
Gewoon het spijltje wat tussen bijde uitlaatpoorten zit (spijltje in het midden van de vlinderpoort) wat smaller maken met de dremel, met het gevolg dat mijn uitlaatpoort relatief een groter oppervlak/doorlaat krijgt?
zei ik het niet dat er iets met de powervalde niet goed kwam .
uitlaat poort omlaag halen lijkt me geen goede optie, is volgens mij al genoeg.
spijl smaller maken is wat je zegt, maar hij mag ook niet te smal worden, anders krijgt die spijl koelingsproblemen.
Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 24-10-2005 om 22:10 uur.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved