Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Homoet' (ID 32818).
De reply is geschreven door bart de scootergek (UserID 1793) op 24-10-2005 21:36.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zundappchef
[...]



nou wat ik bedoel een standaart 4 poorts maakt minder toeren dan een standaart 6 poort

je kunt wel een 4 poort meer toeren late make door uhm te tune
maar dan is een homoet 4p niet meer goed berekent en krijg je minder resultaat





roald ik probeer het nog 1 keer, en dan kap ik er ook mee.

dus jij beweert dat iedere standaard cilinder met 4-poorten, laagtoeriger is dan een standaard cilinder met 6-poorten?


als jij hiermee akkoord gaat is het complete onzin, aangezien het toerental van een cilinder niet alleen afhankelijk is van het poortenaantal, maar van veel verschillende factoren. er zijn cilinders met 4 poorten die standaard in de winkel een erg hoge uitlaatpoort timing hebben, daarbij zijn er ook standaard cilinders in de winkel die een lage uitlaatpoort timing hebben. in dit geval is de standaard cilinder met 4-poorten hoogtoeriger dan de standaard cilinder met 6 poorten

hiermee bewijs ik dat jou stelling niet klopt, of jij moet van alle cilinders die er verkrijgbaar zijn de uitlaat timing weten.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved