Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '2takt vs 4 takt' (ID 32653).
De reply is geschreven door Mr Pain (UserID 1342) op 18-10-2005 0:38.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage
[...]
bij opel CIH motoren weet ik het dan uit mijn hoofd.
alles monteren.
warm rijden voorzichtig.
motor draaiend houden.
tuimelaars losser zetten (zou met vaste stoters dus meer klepspeling zijn) totdat ze duidelijk rammelen (kan zelfs voor iemand als dakana niet missen dat geluid) en dan vast totdat het rammelen weg is, en dan nog 180 graden vaster draaien.
zo alle kleppen doen. Klaar.
andere manier is dat ze allemaal precies strakker dan op 0 moeten staan. alles net onder de 0 is ook goed. hoe je dit in praktijk wil doen weet ik niet, ik stel ze wel met lopende motor.
neemt niet weg dat je het bij hydro's als het goed is maar 1x hoeft te doen...
waar liggen die blokken in? hoeveel liter etc etc, wil ik welleens opzoeken want dit komt mij zeer vreemd voor
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved