Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Elektronica Forum in het onderwerp 'DE begrenser......of niet?' (ID 5091).
De reply is geschreven door NSR JunK (UserID 694) op 17-8-2002?21:23.
Quote:
Originally posted by: Martijn Ts?...
jippie...eindelijk is iemand het met me eens dat ik een goed id heb.... schuif in inlaat is het zelfde als gasschuif niet voluit...dus das ideale begrenzer...
trekt niet snel op...maakt geen klere herrie door luchtfilter en uitlaat... heeft geen hoge top....prachtig....je moet een smoorklep maken in je olieaansluitng
dat is gewoon de perfecte begrenzer...
tenminste bij suzuki kan dat makkelijk....bij honda geloof ik ook...zit toch op het spruitstuk?? is alleen maar makkelijk...hoppa smoorkleppie van diameter van spruitstuk gat...asje door je olieaansluiting....smoorkleppie van heel dun metaal zodat ie nauwelijks begrenst bij onbegrenzing...en dat als je aan het asje draait dat ie dan de inlaat half afsluit. : prachtig.... alleen moet je op mengsmering rije...en anders maak je gewoon nog een aansluiting....geen gefuck met knopjes en draden....dit is echt DE ideale begrenzer...niet slecht voor je motor enzo....
wat vinden jullie ervan???????
smoorklep moet trouwens niet zo groot als de inlaat...dan begrenst ie iets teveel denk...
wat ik ervan vind? GEWELDIG PLAN!! dit moet lukken maar ik zat te denken..... en heb ff een paar schetsen gemaakt in paint van jouw en mijn idee
Technical Begrenser Building Plans
nou wat vinden jullie ervan? dit moet toch te doen zijn? en als het toch te veel weerstand geeft in onbegrenste toestand dan vijl je je spruitstuk toch wat ruimer......... nu nog ideen om het on opvallend in en uit te schakelen
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved