Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Elektronica Forum in het onderwerp 'DE begrenser......of niet?' (ID 5091).
De reply is geschreven door Martijn (UserID 357) op 17-8-2002?18:59.

hahaha symen...dat had ik nou niet van je verwacht...dis echt heel dom...je begrenst toch niet je vliegwiel..dus wat maakt het uit wat voor ontsteking je hebt...zolang het maar geen contactpunten zijn (hahah binnenrotor met contactpunten...)


jippie...eindelijk is iemand het met me eens dat ik een goed id heb.... schuif in inlaat is het zelfde als gasschuif niet voluit...dus das ideale begrenzer...

trekt niet snel op...maakt geen klere herrie door luchtfilter en uitlaat... heeft geen hoge top....prachtig....je moet een smoorklep maken in je olieaansluitng

dat is gewoon de perfecte begrenzer...

tenminste bij suzuki kan dat makkelijk....bij honda geloof ik ook...zit toch op het spruitstuk?? is alleen maar makkelijk...hoppa smoorkleppie van diameter van spruitstuk gat...asje door je olieaansluiting....smoorkleppie van heel dun metaal zodat ie nauwelijks begrenst bij onbegrenzing...en dat als je aan het asje draait dat ie dan de inlaat half afsluit. : prachtig.... alleen moet je op mengsmering rije...en anders maak je gewoon nog een aansluiting....geen gefuck met knopjes en draden....dit is echt DE ideale begrenzer...niet slecht voor je motor enzo....


wat vinden jullie ervan???????

smoorklep moet trouwens niet zo groot als de inlaat...dan begrenst ie iets teveel denk...


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved