Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen tuning topic' (ID 21660).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 4-9-2005 22:08.
blijf maar van je cilinderwand af he... ga daar maar eens heel goed over nadenken 
Verder heeft het vrij weinig nut om de cilinderkop en zuiger te polijsten... krijg je alleen minder turbulentie van en in je verbrandingskamer wil je juist turbulentie hebben zodat al het mengsel goed ontbrandt...
Het enigste wat (imho) nut zou hebben om te polijsten is je uitlaatschacht/kanaal, zodat hier geen/minder roetaanslag vormt, en je gassen iets sneller weggevoerd kunnen worden.
Als je dingen zoals spoelkanalen/inlaat e.d gaat polijsten, dan gaat je luchtflow e.d wel omhoog, maar je krijgt totaal geen menging meer, dus krijg je een slechte ontbranding en dus geen vermogenswinst...
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved