Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'jahhhh ben weer terug!!' (ID 5070).
De reply is geschreven door Jan van Elderen (UserID 771) op 13-8-2002?10:57.
Quote:
Originally posted by: DaveTSX?
Quote:
Originally posted by: NSR-TUNERĀ
Quote:
Originally posted by: DaveTSX?
Quote:
Originally posted by: NSR-TUNERĀ
-------------------------------------------------
Toen kwam blukaap nog langs, moesten we de hele tijd 40 rijden omdat hij aan het inrijden was
-------------------------------------------------
wat een onzin zeg...
als je de heletijd 40 gaat rijden wordt dat ding hardstikke sloom is mijn ervaring, die cilinder moet wel een beetje gaan weten waar t gas zit...
ik ben nu ook mijn MT aant inrijden (nieuwe 70cc athena/eurocilindro) kheb er pas 125km opzitte maar trap hem nu al soms flink op zn staart, als je m maar goed warm rijdt en niet te lang doorjankt (hele tijd volgas ofzo) is er nix aan de hand.. en je moet m natuurlijk ook ietjes dikker smeren (dopje castrol TTS of iets in je tank knikkeren)
en je moet de cilinder natuurlijk niet gaan zitten vermoeien, zoals met wind tegen en dan dattie nie lekker door wil, dat je dan gewoon stug gas blijft houden....maargoed
[This message is edited by NSR-TUNER on 13-8-2002 00:44]
je moet ook niet de hele tijd 40 rijden, maar ook niet te hard. Je moet het gewoon opbouwen. Bijvoorbeeld 50KM 30/40, en dan steeds paar KM/h hoger ofzow per 10KM.
Dan vind ik het na 200KM altijd wel genoeg en gaat het gas er op. En nog nooit (*klop* *klop*) problemen met de cillinder gehad. Ding heeft lekkere compressie en loopt goed.
Maar als je te snel gaat kan je juist minder compressie krijgen, en slechter lopen enzo tot gevolg.
Als je in de lage toeren blijft is het toch genoeg?
Dus beter 60 in zijn 6,
Dan 20 in zijn 1
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved