Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'snelle cdi, jaja 10000ste topic al' (ID 5004).
De reply is geschreven door de_koen (UserID 786) op 8-8-2002?17:54.
Quote:
Originally posted by: Rens?
Quote:
Originally posted by: kawa-250?
Ik had ook een mps-300 op men mb met 125 eurocilindro ,24 mik vlakschuif ,homoet 110, en hij draaide daarmee 13.500 toeren ,digitaal , (stationair),tijdens het rijden tot 12.500 ofzo.
Misschien moet je je carb anders afstellen omdat die mps-300 een andere ontstekings curve heeft en zo een andere verbranding geeft.
edit ; en ik heb men CDI dus verkocht aan mikey en hij heeft er problemen mee, dus volgens mij zit het gewoon in de afstelling van de carb en hoever je je grondplaat vervroegt hebt.
]
13500 toeren digitaal met een 125 eurocilindro jij hebt echt poep in je hoofd geloof ik wantdan zit je ongeveer op het kritieke punt waar je zuiger gewoon gaat smelten omdat de zuigersnelheid te hoog is.
en 12500 toeren tijdens het rijden kan ook niet want de cilinder is gemaakt voor 9000 toeren daar houd de powerband op dus jij wilt zeggen de t hij de rest (overtoeren) ook nog trekt, misschine als je brommer 15 kilo weegt en jij zelf 40
Ik heb de brommer zo gekocht dus weet ik niet wat er aan vernanderd is.
Die 13500 toeren zijn gemeten bij stationair,en in 1 en 2 gaat hij tot de 12.500 de rest iets minder dan 12.000
Hij draait dan natuurlijk overtoeren,maar loopt nog wel mooi rond,geen detonatie ofzo...
Ik weet dat jij ook zon cilinder op je MTX hebt maar ik heb dus een andere uitlaat enzo dus dat scheelt ook wel wat..
Maar 9000 als einde van de powerband kan niet echt kloppen hoor, de mijne begint bij 8000 en gaat door tot 11.500 zo iets
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved