Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Weer een Advies' (ID 4912).
De reply is geschreven door Steve_ZHC (UserID 426) op 2-8-2002?01:45.

Quote:
Originally posted by: The_One_And_Only?.

julie zitten allemaal vaag te lullen rijd die cilinder een 600 km in deed ik ook met mijn polini en standaart tandwiel verhouding had ik toen luhoa uitlaat toen en standaart filter normaal cilinder kop geen hoge druk das bende en een 18 carb met 105 sproeier 2 kleps membraam snel met polini carbon kleppen erop

Ik rijd nu als het klop volgens moter en auto ,auto gaf aan 113 km/h en motor gaf aan 117 dus hou et op een 115 km/h en dat trek ie tegen wind zen 4e versnelling ook nog moet wel gaan ligge maar dat moet iedereen bijna wel moet dan ook wel een beste wind zijn anders hoef ik niet een te ligge maar ik heb er nu onder goed ingerden 70 cc polini gewoon cilinder kop standaart filter wel 18 mm aanzuig rubber dan 18 spruitstuk nog steeds et zelfde membraam 18 carb 105 sproeier b8 bougie tecno uitlaaten als tandwiel verhouding heb ik 17-42 en hij trekt als een idioot rijd in zen 1e versnelling bijna 45 , ofzow 43km/h maar er zal wel bijna niemand zijn die et gelooft neem ik aan maar dat moeten jullie zelf weten ik weet dat et wel zo is dus !! en ik heb nix getuned of nix door een ander erop laten zetten zo al velen et door de fietsen boer of door tunner laten doen !!ik trouwen een honda mb5 haha


Jezus Christus man, waar de fuck heb j?j je grammatica geleerd, in ??n of ander ghetto ofsow?
Of gewoon niet, dat lijkt er inderdaad meer op ja.
Voor de mensen die er net zo'n moeite mee hebben om d?t verhaal te lezen, hier komt de vertaling;

------------
Jullie zitten allemaal vaag te lullen.
Rijdt die cilinder 600 km in, deed ik ook met mijn Polini, en ik had de standaard tandwiel verhouding.
Ik had toen een Luhao uitlaat, en het standaard luchtfilter.
Standaard cilinder kop, geen hoge druk, da's rotzooi, en een 18mm carb. met sproeier 105, een 2-kleps membraam snel met Polini carbon kleppen erin.

Ik rijdt nu als het klopt 117 km p/u volgens een motorteller, en volgens een autoteller 113 km p/u, dus hou het op een 115 km p/u.
En dan trekt 'ie met tegenwind z'n 4e versnelling ook nog, maar ik moet wel gaan liggen, maar dat moet bijna iedereen wel.
Dat moet dan ook wel een beste wind zijn, anders hoef ik niet eens op mijn stuur te liggen.

Dit is mijn set-up;
*goed ingerden 70cc Polini,
*standaard cilinderkop,
*standaard luchtfilter, met 18mm aanzuig rubber, een 18mm spruitstuk,
*standaard membraam,
*18mm carburateur met sproeier 105,
*NGK B8HS bougie,
*Tecno uitlaat, en
*mijn tandwielverhouding is 17-42 en hij trekt als een idioot, rijd in zen 1e versnelling bijna 45 km p/u, maar er zal wel bijna niemand zijn die dat gelooft neem ik aan, maar dat moeten jullie zelf weten.

Ik weet dat et wel zo is dus!!
En ik heb niks getuned, en niks door een ander erop laten zetten.
En dat terwijl veel mensen het door een dealer of door een tuner laten doen!!
Ik heb trouwens een Honda MB5, haha.
------------


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved