Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'vergelijking mtx-sh/nsr ZETA/EURO' (ID 566).
De reply is geschreven door Rens (UserID 73) op 4-6-2001?14:36.

Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

De spoelpoorten open volgens mij ook veel te vroeg, ik denk dat de blowdown duration te kort is, hoeveel graden is hij bij de euro en bij de zeta? Bij mijn eurokit 50cc 30?, nadat ik mijn uitlaatpoort ver omhoog heb gevreest. Ik heb mijn spoelpoorten aangepast. Spoelpoorten is echt moeilijk aanpassen, ik hoop maar dat ik mijn cilinder niet verziekt heb.


Dat denk ik dus ook ik weet echt niet wat ze dachten toen ze die euro gingen maken.
Te ver omhoog gefreest niet zo slim he.
De uitlaat poort bij de euro is even hoog als bij de zeta, klopt nix van de timing dus misschien dat ik de uitlaatpoort iets hoger maak.

Hmmz ik heb geen gradenschijf ga er denk ik 1 maken van zo een hoekmeter dat is zo een plastic schijf die ze gebruiken om hoeken op te meten bij tekenen


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved