Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'vergelijking mtx-sh/nsr ZETA/EURO' (ID 566).
De reply is geschreven door Ali (UserID 77) op 4-6-2001?13:43.

Uhhmz Rens ik had eerst Euro dezelfde als jij toen liep ie zwaar verrot dacht ik maar dit kwam omdat het oliepomp tandwieltje erin zat en de oliepomp loei zwaar liep.Hij liep maar 60 dus ik dacht scheit cilinder.... Toen 70cc ZETA erop gegooit liep meteen 80. Maar die was binnen 2 dagen ruk dit kwam omdat het gasnaaldklipje in de cilinder was gevlogen hoe?!!?!?!!!!! We stil don't know. Dat was dus binnen 2 dagen einde van die ZETA en die zeta liep echt veel beter. Maar toen ik later erachter kwam dat het oliepomp tandwieltje eruit moest liep die Euro ook echt zuper hoor. Ik denk dat jij gewoon een half mislukt hebt ofzo want de mijne liep ook perfect. Maare ik ga dus nu weer een zeta kopen, morgen ff het geld opsturen. Ik heb vandaag eens ff zitten kijken naar beide cilinders geen poortmappen gemaakt of van die dingen. Maar het uitlaatKANAAL van de Euro is wel 10x beter als die van die Zeta want die Euro loopt echt helemaal wijdt uit die Zeta is maar zo'n afgeknepen ding. Dus nou is mijn vraag moet ik die helemaal mooi uitfrezen net als die Euro of gewoon zo laten? En zeg nog eens wat specifieke dingen die ik het beste kan veranderen. Het liefste een powerband die al vrij laag begint en niet al te hoog door loopt want daar heb ik het niet zo op....


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved