Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'ff helpen' (ID 4887).
De reply is geschreven door NSR JunK (UserID 694) op 29-7-2002?19:50.

oke het blijft testwerk maar zal proberen te helpu

-je weet zeker dat ALLE pakkingen van carb naar cilinder oke zijn? een beetje valse lucht maakt het afstellen al onmogelijk en zorgt ervoor dat de cilinder heet word heel heet! lijkt me zowieso niet goed tijdens het inrijden

-het is zo dat als je motor koud is dat die met choke meer benzine krijgt MAAR als je motor warm is dan krijgt die met choke minder (teminste bij mij) dus als die warm is en hij rijd met choke net zo als zonder choke dan is de sproeier te groot.... maar aangezien die met choke dicht even goed rijd als met choke open, en hij hierdoor flink warm word zal je sproeier te klein zijn.... dit is puur test werk de choke werking bij die 20mm is waarscheinlijk ook anders. maar ga er maar van uit dat je sproeier iets te klein is

probeer eens met je luchtschroef iets dichter
en hou je bougie in de gaten zorg ervoor dat die goed donkerbruin is beetje vochtig is ook oke, komt omdat je niet voluit rijd

-die twv kan je na het inrijden rustig uitproberen, zon malossi kan wel flink wat trekken denk ik

-gebruik tijdens het inrijden liefst een iets te grote sproeier, heb je ook minder kans op problemen. en toen ik van cilinder wisselde dacht ik ook van tjeeeeee wat word die warm maar het is volgens mij normaal dat die snelle meuk warm word heel warm!


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved