Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Minarelli P6 blok' (ID 30079).
De reply is geschreven door Skeez (UserID 5303) op 14-6-2005 23:18.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robert

mja blok idd uit vorden.
Ik kon em gelijk ophalen, omdat ik in de buurt woonde was dat dus zo gepiept.
Ik wist niet dat er meer lui waren, sorry maar ligt niet aan mij.....

Maargoed, heb even gekeken, een rv4 cilinder past wel, maar slag komt niet overeen. De poorten komen half los, en de zuiger steekt er 3mm boven uit. Doe ik de cilinder omhoog, komen de poorten wel los, maar komtie ongeveer 3-4mm onder de rand vd cilinder, nou weet ik dat op rv4 die zuigers ook wel wat onder de kop komen.

Maar de voet, sluit niet geheel netjes aan in het blok, er zit nog wel wat speling op de flappen. Heb het overigens met een originele rv4 cilinder geprobeerd.

Een kerel uit de buurt is op vakantie, die weet er alles van, frustrerend. Maar de bedoeling is dattie op 1 van mijn tuaregs komt.

Zou zon originele 50cc cilinder met 6bak op kunnen toeren tegen een polini 75cc met 26mm?

En heb even gekeken, er zit geen waterkoeling op, maar als ik een rv4 deksel gebruik, komen de tandwieltjes volgens mij precies tegen die van de krukas aan, zou dat goed gaan, zodat ik watergekoelde kan gebruiken?


anders ga je even een P6 blok verneuken

Zo'n Minarelli P6 is toch niet voor een Aprilia AF1 of Tuareg,
hoort onder 'n klassieker, is jammer om 'm helemaal om te gaan bouwen


edit: ik wil 'm wel kopen, mag jij eventueel m'n Aprilia AF1 Sintesi (met RV4 blok) wel overkopen...


Dit bericht is ge-edit door Skeez op 14-6-2005 23:44


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved