Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door bart de scootergek (UserID 1793) op 20-5-2005 13:58.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: P-Dog
en de injectieregeling moet je miss ook wat aan doen?
zal hoogstwaarschijnlijk ook wel, maar dan ecu van een 16 klepper ook meenemen
.
pfff t word wel steeds duurder nu
.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: [RRT] Lost-P
[...]
Je zei heel wat anders he 
Maaja, het 16klepper cilinderkop gebeuren is het probleem niet...
maar de compressie verlagen voor die turbo wel 
ff het verhaaltje van vorige pagina gekopieerd
cil.kop ophogen dmv dikkere koppakking gaat dus niet werken, aangezien die maar tot een hele kleine overmaat gaan...
Dus ik zat te denken... is het niet te doen, om een koppakking te nemen, en daar een vulplaat tussen, en dan weer een koppakking? (enige "probleem" is dan om te zorgen dat die vulplaat 100% recht/vlak is, maar heb hier zat metaal bewerkingsbedrijfjes in de buurt, dus dat moet geen probleem zijn)
Zit dan alleen wel met probleem van wat voor materiaal? (zat te denken aan koper(legering) oid? aangezien ze daarvan wel eens gebruik maken in de dragracing wereld?
Dus...
ophoogplaat lukt bij brommers ook, kan me herrineren dat martijn het met hout gelukt is, en dat reed gewoon.
maar het moet een metaal zijn dat tegen hoge temperaturen kan, bestand is tegen koelvloeistof en olie en niet erg veel uitzet.
ik zou als ik jou was het eens vragen in het race wereldje.
Dit bericht is ge-edit door bart de scootergek op 20-5-2005 14:00
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved