Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'pretpakket MT5' (ID 4619).
De reply is geschreven door verwijderd (UserID 69) op 10-7-2002?10:51.

Quote:
Originally posted by: MB50?TUNED

Quote:
Originally posted by: Honda NSR freak?

mickey heb je die post van symen niet gelezen ofzow??
voor polini moet je je carters uitfrezen.. en je kan beter een iets goedkopere cil kopen met een betere uitlaat, want zo'n luhao remt af als de tering denk...


Bij eurocilindro moet je heel je cilinderuitvrezen, dat zitten standaard al bobbels in de spoelgangen en de spoelpoorten zitten soms ook nog gedeeltelijk dicht. (ik ben niet in de war met airsal/eurokit) . Polini heeft een 10 keer betere afwerking. En polini gaat hard genoeg zonder in je carter te vrezen... En vergelijk ff een zeta timing en poortvorm met een euro, dan heeft de euro geen leuke timing voor een machine die goed handelbaar/makkelijk te bereiden moet zijn...

En voor een 50 pw zal je je carter moeten opvullen, omdat de spoelgang richting boostpoort in het carter te groot is. Dat doet ook NIEMAND.

Wat ik daarmee wil zeggen is: neem nou maar aan dat dat vrzen in je carter niet nodig is voor dagelijks woon werk/school verkeer. Alleen voor de pro's onder ons.


volgens mij heb je het over oud type eurocilindro ofniet? ik had het over nieuw type eurocilindro (ATHENA) zonder verf (grijs dus). ik heb die wel eens in m'n handen gehad, zover ik me kon herinneren was ie wel redelijk goed afgewerkt (hoog uit ff paar giet raden weg frezen, maar je hebt wel mooi alu cil met chroom wand en, mooi aansluitende spoelkanalen, en je kunt hem mooi hoog toerig maken.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved