Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'Algemeen tuning topic' (ID 21660).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 9-5-2005 18:17.
voor een scooter?
of een automaat-kutding-achtig iets :-p
voor scooters kun je stukje hoger gaan dan schakels, met je Blowdown enzo, omdat je in principe toch "zo goed als" altijd in je powerband rijdt (mits goed afgesteld)...
Timingen maakt in principe niet uit of t een schakel/vario ding is.... Blowdown maakt wel beetje uit, uitlaatpoorttiming zou k iig rond de 190/200 max. doen :-p... Spoelertiming zo rond de 125/130 max... en dan beetje kijken wat voor BLowdown je wilt...
Voor automaat/kutten, idd niet al te hoog gaan... Blowdown van rond de 27 oid zou ik bijv. nemen voor een Puch... Maar wederom, timingen mogen redelijk hoog zijn...
@ Mulder: Waarom? Omdat jij het toevallig niet weet? 
Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 9-5-2005 18:18
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved