Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door [RRT] Lost-P (UserID 3712) op 22-4-2005 7:55.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SuperWarma
bij topgear hadden ze paar weken geleden (dus eigenlijk 2jaar en paar weken geleden in engeland
) De toen nieuwe mustang. Meen me iets te herinneren dat ie ook een in/uitschakelbaar sperdifferentieel achter had, zodat je ook ff ouderwets strepen kon trekken. Totaal onnuttig, maar toch leuk om te zeggen als je dat heb
je trekt ook maar IETS sneller weg erdoor he 
btw, @ Blorn: Maja, dan zit je nog met die koppakking van hoe dik je m moet hebben, en eigenlijk, zodra je ECHT meer vermogen gaat produceren (dus echt leuke krachten krijgt in je cilinder), dan lijkt t me dat die koppakkingen niet echt super betrouwbaar blijven? in de zin van, knal je ze niet kapot?
Olieleidingen aanleggen is idd niet zown probleem, had al wat rondgekeken, meesten doen t gewoon bij t oliefilter vandaan halen, en dan ergens een gat in t Carter maken en daar weer een aansluiting op maken...
Oliekoeler is imho niet ECHT nodig?
Intercooler wel uiteraard 
Watergekoelde turbo's lijken me een stukje duurder dan normale? anyway, ik heb nu 2 turbootjes liggen, gewoon normale, niet zulke erge grote ofzo, maar ffies om t allemaal uit te proberen en te kijken hoe t gaat enzo...
Dit bericht is ge-edit door [RRT] Lost-P op 22-4-2005 8:00
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved