Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'rs250' (ID 28241).
De reply is geschreven door Ed Honda CB50J (UserID 3528) op 21-4-2005 21:30.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen

voordelen:

veel vermogen
goedkoop in aanschaf
onderhoud valt ook reuze mee, je hoeft iig niet zo vaak olie te vervangen, en kleppen stellen en distributieriemen strakzetten doe je niet aan
onderhoud is ook niet zo akelig duur
het is eens wat anders als zo'n vieze 4t



Kleppen stellen moet eens in de 5K, werkje van 10/15 minuten en je kan weer 5K vooruit...

Distributieketting hoeft zo goed als nooit gespannen te worden, tenzij het een nieuwe is. moet het 1x in de 10K ofzo, werkje van nog geen 2 minuten als je het vaker hebt gedaan..

4t is niet vies...

Veel vermogen is beperkt t/m 750cc daarna neemt 4t het over

Het onderhoud valt nie reuze mee, als het wel reuze meevalt zal je motor niet lang leven..

2t is gewoon duur klaar, waarom denk je dat alle auto's 4t zijn ? Zuinig - Goedkoop - Niet piekerig rijden ( lekker dus )

2t is leuk t/m 125cc daarna moet je gewoon 4t nemen zeker als het om vervoer gaat...
Nou ja, ik heb genoeg gezegt.. ik weet iig wat ik ga rijden jullie zoeken het maar uit


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved