Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'rs250' (ID 28241).
De reply is geschreven door Blukaap2 (UserID 4874) op 21-4-2005 21:22.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J
Gewoon 4t nemen,
2t motor zuigt gewoon...
kan ik ook van 4-takten zeggen, een 2-takt loopt veel mooier rond
Het rijden kost een vermogen aan benzine...
Lekker toeren op een 2t vind ik onmogenlijk...
En tjah, gewoon niet kopen vanwege dat het 2t is :P
2-takten moet je niet mee toeren, daar moet je mee gassen, of waarom denk je dat eigenlijk iedere 2-takt een speel/ragfiets is ?
Koop een mooie 4t 650 ofzo, zodat je na je 2jaar plezier e.v.t. de begrenzing eraf haalt en vol vermogen kan rijden...
Kan met die RS ook
En 4t in onderhoud valt best mee, kan iemand me soms uitleggen waarom ik ''me grote beurt die niet verplicht is'' zou laten doen bij een garage ?
Omdat 99% van de mensen gigantische kutfouten maakt met dat soort dingen zonder dat ze het zelf doorhebben (en nu kun je zeggen van niet, maar dat is dus mooi WEL zo, kan ik je uit ervaring zeggen)
En die 3L kost nou ook de wereld niet...
60 euro bij een volsyntheet
En als je 4t motor olie slurpt moet je hem weg doen of de versleten onderdelen vervangen...
Want met een 4t die olie verbruikt is iets mis, een 4t MAG geen olie verbruiken...
Een 4-takt verbruikt wel olie (en dat mag ook gewoon), het verschilt alleen hoeveel.....
Zo verbruikt ie koud altijd wel iets, net zoals met langere stukken volle bak rijden
Waarom jij in godsnaam van de ban bent gehaald snap ik ook niet, was er net iemand verstandig genoeg geweest om je te bannen, kom je weer terug met je onzinopmerkingen.....
Dit bericht is ge-edit door Blukaap2 op 21-4-2005 21:22
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved