Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'zuiger overleden' (ID 4401).
De reply is geschreven door barry (UserID 5) op 24-6-2002?18:07.
Quote:
Originally posted by: -Michiel-?
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?
dat slaat nergens op dat zuinig afgesteld ik snap niet waar je het weghaalt want die mt is altijd rijk afgesteld en goed gesmeerd
en vind jij 9500rpm niet veel? dat is dan jou mening en als dan pas jou powerband begint heb jij een klote cilinder vind
en waar haal je ingodsnaam vandaan dat al mijn cilinder vastnaaien? dat is mij nog maar 1 keergebeurd van alle cilinders die ik al gehad heb
[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 23-6-2002 22:36]
Ik kan me nog een toppic van jou herinneren van jou dat je je autisa had laten vastlopen, heel de zuiger vol met gare plekken enzo, en die had je 'zuinig afgesteld' geef maar toe.
pling fout, er zat geen olie in de benzine, daardoor was ie vastgelopen, dit heeft niks met zuinig afstellen te maken dus beter lezen ingevolg he
enne voor race doeleinden is het een perfekte cilinder dus niet zeuren, cross cilinders komen trouwens ook nog wel veel hoger in de toeren dan 9500.
nou mijn eurocilindro draait in de versnelling ook maar 9500rpm, en ik heb het niet over crosscilinder maar over gewone normale cilinders, en ik zei ook nog dat bij die toerentallen hij nog bezig was met versnellen dus wie zegt dat het zijn top was?
En je hebt het blok van pim ook al niet zo goed gefixt dus geef maar toe dat je een amateur bent
alweer fout, volgens de tekeningen van de koppeling die op internet zat heb ik het goed gedaan maar dat er net zo kut ringetje niet hoort wat er wel op staat kan ik er niks aan doen
dus wie moet er nu beter lezen??? jij in iedergeval
[This message is edited by $-Bill Gates-$ (barry) on 24-6-2002 18:12]