Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'GSM vs NSR' (ID 4342).
De reply is geschreven door Sneks (UserID 46) op 20-6-2002?20:31.
uitlaat hangt natuurlijk van rest van setup af, het is bull om te zeggen die uitlaat is goed en die is slecht, dus => proberen
In de sobw rijden er bv. toch echt enkele (iig 1) race mb's met aangepaste proma's, terwijl proma hier wordt afgekraakt. Maar ik denk eigenlijk dat je mischien beter bv. alle maten je uitlaat door kan geven aan een tuner, en dat die tuner dan je cil. aanpast op die uitlaat. Is mischien wel goedkoper dan weer een andere uitlaat proberen.
Die GT4 cilinder zou met opmaat pijp en binndraaiert en goeie kop al rond de 12 pk moeten leveren (ongetuned). En er past geen 125cc onder een nsr (met mbx-blok) hoogstens 98cc.
En als je raced dan trek je toch gewoon weg met slippende koppeling want dat afstellen slaat nergens op
[This message is edited by Hans F. on 20-6-2002 20:39]