Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'werkende turbo' (ID 4288).
De reply is geschreven door Neonlampje (UserID 44) op 16-6-2002?13:30.

Quote:
Originally posted by: SIWWN TS70X?

Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

Hmm ok, nieuw ID; drijf hem aan dmv je benzinepompje, maak daar een soort asje met een enorme versnelling erop, dikke fan erop, en blazen!! veel beter dan die electronische shit volgens mij (jah je zit met ietsjes meer weerstand, maar dat hef je wel op door grotere airflow die je kan cre?ren.)



Schakelbrommers brandstofpompen?? Sinds wanneer?

Ze hebben toch geen pomp omdat de tank hoger ligt dan de carburateur zodat de brandstof door de zwaartekracht vanzelf de carburateur ingaat?
jah ik bedoel dat kleine kankerpompje die niemand gebruikt, jah ok is niet gelagert, maar kan je heel gemakkelijk gelagert maken, je ramt er in dat gat een passende lager met goede binnenmaat in, daarachter een kerring (Voor geval er olie uitspringt).. bla bla bla zou wel moeten kunnen!!

enne yves: als je ene goede fan neemt met hoog rpm dan zou het wel kunnen, de echt goede fan's kunnen enorm veel lucht verplaatsen, meer dan je zou verwachten. MAar als ze dat neit doen dan zou het voor lage toeren voordelig zijn maar hoe toeren juist helemaal niet, krijg je vanwege meer weerstand een gemiddeld lagere instroomsnelheid, dus minder mengsel, en dus ook minder toeren.
je moet dus geen 6v fan oid nemen maar echt vanaf de 24V

[This message is edited by Neonlampje on 16-6-2002 13:36]


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved