Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote motor topic' (ID 10042).
De reply is geschreven door MTX-speed (UserID 6030) op 25-2-2005 20:30.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
[...]
En voor de rest vond IK een 2-takt makkelijker door de bebouwde kom/stad rijden dan een 4takt. Ik heb dit proberen uit te leggen hoe ik erover dacht.
Maar kijk nou begint je mening er wat op te lijken ja, duurde wel lang, maar eindelijk kan ik zeggen dat ik over een paar dingen niet helemaal goed nagedacht heb.
Qua betreft, de eerste alinea, snap je mij nog niet helemaal. Helaas, dit zal ook niet zomaar gebeuren denk ik. Maar laten we effe ontopic blijven. De bouw van de motor, principes en werkingen zijn al tig keer aan bod gekomen in andere topics.
Om even een vergelijking te geven: Een auto heeft ook een "rood" toerengebied. Dit ligt vaak zo rond de 6500-7000 toeren. Ik kan je verzekeren, dat als je hier vaak ook maar eventjes inkomt, dit niet al te best is voor de motor.
En nee, mijn MTX heeft er nu iets meer dan 30000km op staan.
En dat jij niet bij mijn motorrijlessen bij was is natuurlijk logisch, beetje bijdehand h?
Maar ik neem aan dat toen JIJ lessen nam je ook hebt moeten leren hoe de koppeling werkt en hoe je deze moest doseren (zonder streepjes overigens).
Over de gewichten van motoren heb niet veel verstand van, hiemee heb je 1 punt!!!! .
Dat mijn mening gebaseerd is op onzin, is dus jouw mening. Waarom? omdat jij mij niet mag omdat ik misschien op een paar punten je ongelijk heb bewezen en je dat waarschijnlijk niet kon hebben. Nee niet op dit topic, op een ander topic. Dit is overigens niet erg, ik ben ook zo geweest, het gaat wel over.
Inderdaad, nu zet je jezelf niet meer voor paal omdat je nu eindelijk met echt goede feiten boven tafel komt.
Maar dan de volgende vraag: Waarom worden er in godsnaam nog 2-takt verkocht, terwijl er (volgens jou) alleen maar nadelen aan zitten?
Dit bericht is ge-edit door MTX-speed op 25-2-2005 20:49
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved