Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote motor topic' (ID 10042).
De reply is geschreven door MTX-speed (UserID 6030) op 24-2-2005 20:37.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

[...]



Iedereen weet toch dat een 2-takt oplaag toerental veel minder trekt dan een 4-takt, en een 2takt op hoger toerental juist veel harder trekt dan een 4takt. Wat jij nog niet snapt zijn de begrippen koppel en vermogen (fel-heid), ga die eens bestuderen.
Al je echt zo vaak bij de 9000 toeren zit met je NX ben je hem dus gewoon aan het verkrachten, is echt eeuwig zonde man.
Als jij denkt dat ik geen koppeling kan bedienen dan heb je het helaas toch gruwlijk mis. Daar heb ik uren op zitten leren jonge, tijdens mijn motorrijlessen, nooit opgemerkt misschien?
Verder zijn de meeste 4-taktmotoren over het algemeen een stuk zwaarder dan 2-taktmotoren. Dit gewicht bepaalt natuurlijk ook grotendeels de handelbaarheid wat je veel nodig hebt in de stad.
Tot slot wil ik je nog zeggen dat jij mijn mening waardeloos VINDT. Mijn mening IS niet waardeloos, over meningen valt niet te twisten weet je nog? (wordt meestal geleerd op de basisschool).
Als je dan zegt dat je iemand zijn mening waardeloos VINDT, en graag iedereen wil overtuigen, dan moet je meteen erbij zeggen WAAROM je dat vindt. Kom dus met feiten/argumenten, ander zet je jezelf gewoon voor paal en dat wil je niet.
Qua de laatste regels ben ik het weer wel met je eens moet ik zeggen.

Dit bericht is ge-edit door MTX-speed op 24-2-2005 20:38


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved