Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'poortmap 70cc puch cil getuned?' (ID 4145).
De reply is geschreven door Rens (UserID 73) op 8-6-2002?17:33.
Quote:
Originally posted by: WrAtHcHiLd?MB/RMC-S
Quote:
Originally posted by: Rens?
Of een kreidler blokje kopen met 5/6 gears en er dan een airsal van een minarelli verticaal blok op bouwen (scooter) en bijpassende uitlaat en dat is natuurlijk watergekoeld.
Gaat vet hard en het is nog betaalbaar ook, in tegenstelling tot de van veen kit optie.
Dan moet je er een GPR cilinder opgooien dat is sneller, ik heb et namelijk gezien op een kreidler RS bij de oldtimeroptocht 
dat ding blies echt FOCKING HARD en dat geluid was ook zo zwaar cool
Hoe weet je nou tat een gpr cilinder sneller is?
reed er toevallig ook een oldtimer met een airsal cilinder en gingen ze sporten?
hoe hadden ze dat bij die gpr cilinder gedaan dan? zat er een membraan inlaat op de cilinder of een roterende of een zuigerinlaat>?
Je kan er ook een zzr blok onder doen dat gaat sneller 
[This message is edited by Rens on 8-6-2002 17:37]