Brommerforum.nl - Print: Reply
![](img/c/s.gif)
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp '4takt brommer?' (ID 25956).
De reply is geschreven door Tic Tac (UserID 7364) op 5-2-2005 11:22.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
[...]
heeft ook 2 keer zoveel vermogen, dus een beetje slijtage vind ik dan niet erg :P
Wat ben jij een fel 2takt mannetje zeg. 2keer zoveel vermogen he? Als je er geeen verstand van hebt, zeg dan aub niks.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Leen
en een van veen kreidler gaat 200, 2takt he
Weer een dom argument. Die kreidlertjes die over de 200gaan kun je geen brommer noemen. Heb je er ooit wel eens 1 gezien? Het is net een banaan van 3 meter waar je in gaat liggen. Dat ding valt om op lage snelheden. De aerodynamica geeft zo'n 85km/u verschil met een normale brommer met hetzelfde blokje. Ook had dat ding 12 versnellingen ofzo.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.
http://poll.dezeserv...ayout=1&sort=prc
Kinderachtig. "4takt is voor homo's"
Dus als jij als je later groot wordt een auto wil rijden, of motor, moet je wel een tweetakt zoeken hoor, anders ben je homo.
Ik rijd motor. Die is 4takt. Ben ik homo? Weet jij trouwens zelf je geaardheid al?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben
2 takt =
- hoogtoerig
- snel
- agressief
- jankend
- redelijk vaak kapot
4 takt =
- laagtoerig
- sloom
- log
- pruttelend
- niet erg vaak kapot
kortom : 2 takt is voor de ruige mannen die het niet erg vinden om af en toe te sleutelen, en 4 takt is voor luie mensen die liever sloom rijden.
2takt is leuk om mee te raggen ja.
En weer dat slome en logge. Ik ken een ss50 die met 50cc de 100km/u haalt. Ik vind dat niet echt log en sloom. Mijn ss50 ging met 70cc en 19mm ook tegen de 95, en trok zeker niet slecht.
En, viertakt pruttelend? Heb je wel eens naar een sportuitlaat geluisterd? nee he?
Volgens mij zijn die 4takt hatertjes puistige pubertjes die niet eens verstand hebben van zo'n blokje.
ja, ik heb toen ik 16 was ook 2takt gehad, maar nu weet ik wel beter.
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved