Brommerforum.nl - Print: Reply

Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door Markos (UserID 2422) op 25-1-2005 23:03.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: damage
[...]
idd 40% is de officiele regel. maar wie gaat dat controleren dan? niet met apk keuring iig.
ze letten meestal alleen op aantal cilinders hoor.
en als ze het daar op afkeuren dan laatje hem toch ergens anders keuren??
no probs man.
al hebben wij ook wel autoos gehad die 4 cil op kenteken maar 6 cil onder de kap waren maar waar gewoon apk op ging hoor
maar in een golf 1,3 een GTI blok leggen zou ik wel afraden...dat is zo overbekend dat dat veel voorkomt, in geval van ongeluk ben je echt de sjaak.
Mooiste is gewoon een kentekenbewijs waar alleen aantal cilinders opstaat. (of zelfs dat niet, nog mooier
)
en die koppen @ suzuki schijnen idd onderling redelijk uitwisselbaar te zijn enzo. Hoe ze dat doen met boring enzo geen idee van. (of die moet om en nabij gelijk zijn dan)
Dit bericht is ge-edit door damage op 25-1-2005 19:26
nee maar wanneer je bijv. een 1.0 swift ofzo hebt. En je doet daar dan een 1.3GTi motor in en die heeft dan 40% meer pk (heeft hij niet maar ff vanuit gaan)
dan ben je dus gewoon 100% legaal bezig? En mag je hem dus ook onder het type van 1.0 verzekeren enzo? goedkoper dus..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved