Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp '129,6cc puch maxi project' (ID 25205).
De reply is geschreven door Sander-gpr (UserID 4285) op 16-1-2005 13:26.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

de setup is inmiddels een stuk leuker geworden lees ik , da ding gaat hard lopen met een opmaat dat kan ik je wel vertellen, mijn mt met eurocilindro en een luhaotje liep al over de 100.

word de cilinder btw nog bijgewerkt ? ( valt best veel uit de halen, uitlaatpoort kan een stuk bruter. ik zou hem zowiezo even afwerken / laten doen als je met zon setup rijd. is best kostbaar en de poorten bij een eurocilindro zijn niet zo heel erg goed afgewerkt ( bij mij tenminste ),

verder echt een leuk project !, gaat echt debiel rijden met zoveel kracht.

ik heb de cilinder al bewerkt, uitlaatpoort is 7mm breder geworden waardoor hij nu op 67% van de boring zit. de uitlaatpoort timing is al best hoog dus daar verander ik niets aan. alleen de spoelpoorten verander ik de timing door ze te verhogen met 1mm want de blowdown is iets te hoog. verder zij de poorten bij mij wel goed afgewerkt, alleen de uitlaatpoort niet maar die heb ik helemaal bewerkt dus is nu goed . wat ook erg veel scheelt is dat deze brommer maar 50 kg weegt, dat scheelt echt enorm in prestaties als je t vergeleikt met een mt met dezelde setup.
uitlaatpoort: 192 graden
spoelpoorten: 122 graden (is nu zo, word hoger)
boostpoort: 110 graden
blowdown is 36,4. dat is iets te hoog dus daarom moet de spoeltiming iets omhoog.

Dit bericht is ge-edit door Sander-gpr op 16-1-2005 13:37


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved