Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Aprilia Red Rose/Classic' (ID 25447).
De reply is geschreven door SavagePielk (UserID 2615) op 16-1-2005 9:43.

Suzuki ZR50onderdelen lastig te krijgen? ik stik erin

helaas kun je geen combi's maken, maar een Aprilia Classic met ZR50blok en dito uitlaat zou echt ongeveer de beste brommer zijn...

Kzal even ZR en Classic tegen elkaar uitzetten;

Classic:
Voordelen; heel erg mooi, veel onderdelen voor te krijgen die ze deelt met de RS50, goede zit.
Nadelen; kwalitatief vrij bagger, meeste chroom is gewoon plastic, onderdelen zijn schreeuwend duur en vaak lastig te krijgen (dwz de Classic-only-onderdelen)

ZR50:
Voordelen; heel betrouwbaar blok, goed chroom (alles chroom op staal), makkelijk aan te klussen (er zitten geen kappen voor het blok en de techniek is no-nonsense)
Nadelen; onderdelen zijn iets lastiger te krijgen, maar niet onoverkomelijk. Als je de verkeerde koopt moet je veel sleutelen, meestal valt dit wel mee.

succes met je keuze

Edit: info over de Classic;
Stroke: 2
Cilinders: 1
Displacement: 49,7 cc
Bore and stroke: 42.1 x 41.4 mm
Cooling: Liquid
Lubrication: Seperate, automatic
Ignition: CDI
Front tire: 2.75 x 18
Rear tire: 4.6 x 16
Dry weight: 90 Kg
Starter: Electric
Fueltank capacity: 12 L
Estimated price: 3000,- Euro's

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 16-1-2005 11:14


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved