Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'HOnda NSR 50cc standaard' (ID 4019).
De reply is geschreven door solidsander (UserID 721) op 27-5-2002?10:41.
Quote:
Originally posted by: NSR JunK?
ff on topic jouw cilinder moet uitgeboort zijn dat kan niet anders, het vreemde is met die NSR cilinder is dat als je ze uithoond ze opeens 20KM harder willen
ik wou het eerst ook niet geloven maar een jongen uit mn dorp rijd ook compleet standaart 80 (afgezien proma) maar hij had hem laten uithonen nou ik geloofde er geen donder van
maar laatst had een goeie vriend van me ook een vastloper gehad met zn orginele NSR cilinder en hij had hem ook laten uitboren en nou gaat die ook wel richting 80 hij is hem nog ant inrijden dus echte top is nog niet gemeten maar hij komt wel richting 80
en als die niet is uitgehoond dan heb je een duitser in je cilinder zitten die telkens je zuiger dood probeert te schoppen
daar klopt nix van dat ie origineel niet zo hard loopt. Die van mij is origineel(helemaal 100 %, ken het verleden helemaal van deze brommer) en hij loopt nu 70. Liep 75 toen ik mn zeta70 er nog niet opgehad had, maar die is aan stront nu. En veel toeren maken stationair kan rustig, moet je wel c3 lagers hebben, die kunnen tot 14000 hebbe. En de mijne draait net geen 11000 toeren stationair, ohnee, in zn vrij, die zeta 70 wou veel meer toeren.
Ik heb btw een 16mm mikuni, maar die zorgt alleen voor meer trekkracht, niet meer top of toeren.
[This message is edited by kerkenveld dl on 28-5-2002 10:06]