Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'iemand een id? need more power' (ID 3995).
De reply is geschreven door NSR JunK (UserID 694) op 25-5-2002?18:22.

Quote:
Originally posted by: MB50 TUNED

Quote:
Originally posted by: dick1

nou ja men broer zecht altijd ik doe het wel ff maar ik weet echtwel hoe dat allemaal zit hoor ik zit eraltijd bij maar dat lijkt me agenlijk ook niet zoo meoilijk die poort wat grooter maken


Groter maken is niet zo moeilijk. Maar met een paar mm kan je je motor heel anders laten presteren en als je niet weet waar je mee bezig bent kan dit resulteren in geen vermogen/vastloper . Dus zet niet de dremel in je cilinder als je niet weet WAT je doet en WAAROM! En al helemaal niet in een 50 cc eurocilindro die zo goed als nieuwe is als je nog nooit heb gefreest! Cilinder laten tunen kan ook bij dinojet volgens pertijn/nsr2. Of bij homoet in soest.

Uitlaat zou ik vervangen. 16 of 18 mm zal wel wat schelen. En 18 mm keihin is idd beter, maar of het veel uitmaakt op jou setup betwijfel ik. Verwacht in ieder geval geen supergroot verschil. Het meeste kan je halen uit je cilinder/kop (en erder genoemde uitlaat). Verder kan je de reedstops van je memrbaan soms iets terug of open buigen.





offtopic:
Waar heb je trouwens carbonkleppen besteld en voor hoeveel en dikte?


ik heb die carbon kleppen bij de plaatselijke naaier besteld omdat als je ze via internet zou bestellen nog duurder uit zou zijn i.v.m verzendkosten het zou 45 gulden kosten dus dat zal wel rond de 20 euro liggen (ni veel toch?)

ik heb polini carbon plaatjes krijg 3 verschillende diktes weet niet hoe dik maar het was voor een NSR membraam dus neem aan dat het wel goed is

kijk jij snapt het die dick loopt maar wat uit zn nek te schreeuwen hij denkt te weten hoe het moet maar verkloot het allemaal als die het zelf moet doen correct me if im wrong

en ik kijk eerst ff tot hoe hard ik hem kan krijgen met die 50cc

de reden waarom ik nu geen 70cc koop is heel simpel 1: ik heb nu net een gloednieuwe eurocilindro en vind het zonde om die nu al weer te vervangen en de 2e reden is dat ik nog niet echt veel ervaring heb heb nu denk 3000KM gereden en dat alleen in de lente en zomer en nog een maandje winter vink nog een beetje weinig om gelijk 110 te gaan jagen en om nu al te gaan sparen voor iets wat ik over een jaar pas koop vink een tikkie omslachtig verdien toch wel net iets meer dan 10 eurocent

[This message is edited by NSR JunK on 25-5-2002 18:25]


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved