Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Technical Forum in het onderwerp 'onbekende cillinder' (ID 3879).
De reply is geschreven door B3AST (UserID 57) op 18-5-2002?10:48.
Quote:
Originally posted by: Markmt-5?
Quote:
Originally posted by: B3AST?
tsjah kijk een std. (origineeltje dus) is gewoon ultiem begrenst en dat rijdt helemaal voor geen meter...
dus als ik jou was zal ik die 50imi erop gooien, en evt. een beetje aanpassen indien je die mogelijkheid hebt..
en fix er gewoon leuke carburateur erop (16mm ofso, niet te dik doen bij zo'n 50imi) en een fatsoenlijke uitlaat. de twv. goed en dan blaast dat toch best redelijk hoor...
het is nou eenmaal zo met honda, je hebt standaard cylinders en zegmaar DE REST. en van DE REST is een 50cc imi het langzaamst, maar je kunt er nog best flink te hard mee gaan hoor VEEEEEL harder als met een originele cylinder in ieder geval..
[This message is edited by B3AST on 17-5-2002 22:35]
tja maar ik hoef niet zo hard
en volgens mij is er al wat aan de imi bewerkt. hoeveel spoelpoort horen er in zo`n ding te zitten? ze zien er nog al ruw uit namelijk (of gewoon slecht afgewerkt kan ook)
eerst ff grotere sproeier erop fixen kijken of ie t dan goed doet dan evt de imi
Er zijn echt geen spoelpoorten in dat ding BIJ gemaakt hoor... de afwerking van imitaties laat nogal wat te wensen over ja, en daarom zien de 'bevels' er vaak nogal ruw en hakkelig uit..
en je originele cylinder gaat niet harder lopen van een grotere sproeier... alleen maar kutter als ie nu goed is afgesteld..
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved