Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Grote auto topic deel 2' (ID 23238).
De reply is geschreven door damage (UserID 2471) op 26-11-2004 23:59.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markos

[...]
ja maar peugeot zuipt minder, goedkoper in onderhoud. Mercedes is wss wel iets betrouwbaarder maarja peugeot ook. Kan eventueel de peogeot wat sneller maken (chiptunen ofzo) dat hij ongeveer dezelfde prestaties levert als de mercedes motor. Misschien zelfs ongeveer dezelfde prestaties en dan ook nog minder verbruiken.

Is het trouwens mogelijk om meerdere cpu's (zo heet da motor manage systeem geval ding toch:S? achja this laat..) in je auto te zetten? Zodat je in je auto bijv. kunt overschakelen van de een op het ander (als ie uit staat natuurlijk

En/of is het misschien mogelijk om dat ding te vervangen door een laptop?



ja bijvoorbeeld met een DTA of gelijkwaardig dan kan je je laptop aansluiten en dan zo dingen aanpassen. Maar geheel vervangen door een laptop lijkt me niet dat dat (relatief simpel) te doen is.

verder zie ik het nut van switchen tussen verschillende CPU's niet echt in. Als je DTA koopt met alles wat erbij hoord kan je als je wilt al launch control, full power shifting, enz enz enz hebben (ja zit er zelf ook al langer over te denken )

enne, ik weet wel haast zeker dat de mercedes motor het onderhoudsvriendelijkst is hoor.

En zo een TA28 moet je in zo origineel en zo perfect mogelijke staat brengen lmfd.

en die kadett kan je gewoon ophogen met langere veren?? want je kan de veren toch gewoon inspannen als ze niet passen, zo te zien heeft de eigenaar niet zo een behoefte aan stuur en rij eigenschappen in zijn auto


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved