Brommerforum.nl - Print: Reply
Deze reply is gepost in de afdeling Uiterlijk Forum in het onderwerp '2e Post hier foto's van je verbouwde/opgeknapte brommer' (ID 18700).
De reply is geschreven door Killerbean (UserID 1477) op 18-11-2004 23:23.
ik ook even dan:
Mijn gilera zulu 2002.
gekocht 2 maanden geleden, er zat toen onder:
50cc orgineel
14mm orgineel
metrakit thrower uitlaat.
12-42
hier heb ik 112 mee gehaald in de 5 maar meestal reed hij 90 in de 4 omdat hij hem in de 5 niet doortrok.
Een maand geleden kon ik voor 85 euro een zulu blok kopen met 70cc eronder. dat wou ik opzich wel hebben.
Van de jongen mocht ik ook de rest van de zulu meenemen. dit was ongeveer: blok frame buddy tank draadboom radiateur wielen kappen en oliereservoir enzo.
dat blok heb ik er eerst onder gehangen en aangelopen maar de lagers begonnen te zingen.
dus blok opengetrokken en gekeken. het blok had meer als een jaar in de tuin gelegen en er was water bij de krukas gekomen, dus de lagers waren verroest en de big-end was net boven water gebleven en die was nog goed.
krukas gepolijst blok helemaal mooi schoon gemaakt alle lagers vervangen.
ik kon voor 35 euro MK pro race c4 lagers kopen dus dat ook maar meteen gedaan eringestopt en kijken wat hij deed.
Ik ging em aanlopen en hij wou maar niet goed lopen. na 3 dagen kwamen we erachter dat er een doek in de uitlaat zat. deze eruitgehaald en toen wou die wel. hij rijd momenteel 110 op teller met 10k. vreemdgenoeg moet dit harder kunnen want kpotappel van dit forum heb met dezelfde setup dik over de 120 gehaald...
Ook gelijk nog opgehoogd en booskijker gemaakt.
nu zit er op de zulu:
70cc MK
21mm dell
Mk platen, deze zijn (bijna) op
malossi veren
org luchtfilter
14-53
gaat met gemakt op het achterwiel en rijd gewoon lekker, weinig toeren en toch hard. wat wil je nog meer
de setup word wss:
70cc MK
26mm dell
powerfilter
polini membraam
Xtreme platen
malossi veren.
zoals de brommer nu is en ik ermee naar de meeting ga zondag:
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved