Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'Help !!!!!' (ID 420).
De reply is geschreven door Dan the man (UserID 45) op 20-5-2001?10:43.

115 haal je best met een 70cc, heb wel eens met een 50cc al heeeeeel hard gereden, tandwielen 12-45 en toen nog 50 in z'n 1, 80 in z'n 2 en maar net in z'n 3 haalde hij al 100, maar toen was het op, niet genoeg kracht om verder te gaan...
70cc Zeta watergekoeld ook wel eens 120 ofzo mee gehaald, 5 bak dan wel, maar toch.
70cc Eurocilindro oud type loopt al 105 met een 4 bak! Moet ook heel hard gaan met een 5 bakje!
Maar snelheid maakt niet uit voor de achterbrug, een achterbrug gaat meestal niet zomaar krom, vooral niet met maar een 70cc, die heeft niet genoeg kracht hoor.
Je krijgt je achterbrug krom door te vallen, met 100 over een verkeersdrempel te springen en dat soort dingen, van pure kracht heb ik het alleen gezien op sven the man's MT met een getunede 80cc. Dat ding erop gelegd, de straat doorgereden en achterbrug opeens een beetje krom, hmmm. Die haalt de 120 dan ook zo ongeveer wel en trekt 125cc Eurotjes er uit! (bedankt al!en! Goed getuned!)
Bij mij was hij krom gegaan toen ik met m'n 110cc Zeta gas gaf toen ik met 50 tegen een stoeprand omhoog wilde rijden, maar ik ging niet helemaal goed, voorwiel op de stoep, achterwiel niet, gas geven en toen viel ik. Toen was hij opeens krom ()
Maar een originele achterbrug is precies dezelfde achterbrug als van een MB8, dus een 80cc'er trekt een achterbrug niet zomaar krom.

Oh ja, die tank. Ik woon in Roosendaal, ik zou hem ook per post kunnen doen ofzo als het te ver rijden is...


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved