Brommerforum.nl - Print: Reply


Deze reply is gepost in de afdeling Main Forum in het onderwerp 'snel naar de 80 met welke cil?' (ID 3577).
De reply is geschreven door MB50TUNED (UserID 60) op 22-4-02?14:03.

Quote:
Originally posted by: MT5 Racer?

Quote:
Originally posted by: NSR JunK?

65cc? waar wouw je die kopen dan? bij vdhparts en 50cc.nl heb je alleen 50cc ga die denk kopen en wat voor begrenser zal ik er dan maar bij nemen dan? en dat inrijden dus gewoon 250 KM 40 rijden? of gewoon afwisselen ff 20s 80 dan weer 60? of 40? of constant sloom :a bedankt voor de info tnx


Nee Patrick, laag in toeren blijven, als je met lage toeren 150 rijdt dan kan dat best (ff een voorbeeldje dan h?...)

Of je doet zoal een kameraad van mij; nieuwe Zeta 50 kopen en dan inrijden door langzaam, maar hoog in z'n 3 te rijden
Dat ding blaast nu wel trouwens, met 13mm en alle luchtfiltershit origineel, tecno 70cc uitlaat en hogedrukkop, top racing krukas, twv 12/13-44 een top van 80/85 ofsow...
Ik snap dan ook niet dat iedereen roept dat je er een grotere carb op moet pleuren want 2 lui hier hadden ok een grotere carb op 50cc, het maakte geen flikker uit! (18mm op Zeta, 16mm op imitatie)



Grotere carb merk je wel iets en is ook beter voor levensduur van je cilinder, tenzij je niet kan afstellen... Of tenzij je met orgiginele aanzuigslangen rijdt, en misschien dat het met origineel membraan ook niet scheelt. Een grotere carb heeft 1000 keer zo veel zin als een topprutsing rukas.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved